Összes oldalmegjelenítés

2012. február 5., vasárnap

Egy jó nap...


Vannak az ember életében olyan napok amikor minden sikerül, és csupa-csupa jó dolog történik vele.
Nekem (hosszú idő óta) a pénteki nap ilyen volt. 
Átvehettem végre a diplomámat, megkaptam az új munkahelyemről az első fizetést, leesett ez a gyönyörű, nagy hó, kaptam pár ajándékot... 
Aztán az egész hétvége ebben a jó hangulatban folytatódott!






***

Erre a kalitkára már régóta fájt a fogam, és most megleptem magam vele, mert megérdemlem! :) Egy kis dekoráció az ablakba.





***

***

És végre volt egy kis időm varrni is! Elterveztem, hogy idén időben elkezdek készülődni húsvétra, és azt találtam ki hogy ilyen kis libával lepem meg a fiúkat! :)
Szeretek saját kezűleg készített dolgokat ajándékozni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése