Összes oldalmegjelenítés

2012. május 25., péntek

Amikor nem sikerül...



Van amikor nem úgy sülnek el a dolgok, ahogy szeretnénk, és ez általában akkor szokott így történni, amikor a legjobb formánkat akarjuk hozni, amikor nagyon meg akarjuk mutatni!
Murphy...
Ezzel a mamusszal nagyot akartam alkotni, olyan szép /és nem mellékesen drága :(/ anyagot vettem hozzá, és napokig terveztem, hogy milyen lesz majd, hogy készítem el, és ezzel akartam újra indítani Meskás "karrieremet" is!
De nem úgy alakultak a dolgok, ahogy...
Szinte mindent elrontottam rajta, amit lehet! :)
Nem egy helyre kerültek a kis rózsák, és nem is erre az oldalra akartam őket, hanem a másikra, hátul a varrás elcsuszott, stb...
És amikor az ember már nem tudom hány órája vacakol valamivel, akkor nem sok kedve van bontani!
Hanem inkább azt mondja: "A fene vigye el! Jó lesz itthonra!" :D


Azért megmutatom, mert szép lett, de nem tökéletes!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése