Összes oldalmegjelenítés

2012. december 26., szerda

Boldog karácsonyt mindenkinek!


Nagyon régen nem írtam már, pedig jó pár dolgot készítettem az elmúlt hetekben, hónapokban! Többnyire ajándékba! Sajnos még arra sem voltam képes hogy lefényképezzem őket!
Elég rossz a hangulatom, ami mindenre rányomja a bélyegét!
Az elmúlt időszakban sok rossz dolog történt velem (amiről megfogadtam hogy soha nem fogok itt írni, mert nem ide tartozik, és nem szeretném sajnáltatni magam), és ezt valahogy nem tudom megemészteni! Vannak napok amikor egész jól vagyok, aztán történik valami, vagy látok valamit, ami felkavar, és kész... Olyan dolgok ezek, amiket akarattal nem lehet megmásítani, jobbá tenni! Csak sodródok, és bízok benne hogy egyszer jobb lesz, és valóra válik az ÁLMOM!
És persze hogy még véletlenül se érezze magam jól! Apukám karácsony előtt 3 héttel élet-halál közt került kórházba!
Szerencsére már jobban van, haza is engedték az ünnepekre, de nagyon megviselt ez az egész!
Úgyhogy az ünnepi készülődés, hangolódás idén elmaradt!
Az utolsó napokban próbáltam mindent bepótolni, ami többé-kevésbé sikerült, de a hangulatom így sem lett karácsonyi!
***

Még mielőtt apu kórházba került, lelkesen készülődtem!
Ekkor készültek az ablakba ezek a hópelyhek, és a balerina!
Nagyon megtetszett, mert egyszerű, olcsó, és nagyon mutatós!
A bunting is akkor készült! Megpróbálok majd jobb képet is készíteni róla, ha jobbak lesznek a fényviszonyok!
***
Barátnőknek és Dorkának ilyen cuki kis hóemberes karácsonyfa díszt készítettem ajándékba! 
Elhatároztam hogy jövőre csak saját készítésű, textil díszek lesznek a fán, és időben elkezdek mindent előkészíteni!
***
Tralala: Jardin de Roses
Van egy kis elmaradásom is! Dorka szülinapi ajándékához is elkészült a keret (még augusztus végén), és ilyen lett!  
***
Azért remélem hogy most már kifele tartok ebből a búskomor időszakból, és hamarosan a régi leszek!
Nagyon boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése