Összes oldalmegjelenítés

2013. július 1., hétfő

Újra itt...


Nem tudom benéz-e hozzám még néha valaki, mert már hetek óta nem írtam!
Van ilyen időszak! Egy kis időre abba hagyok mindent, és csak töltődök!
Ilyenkor nem jön az ihlet, vagy kedv, vagy tudom is én!

Eközben is születik egy-két dolog, csak lusta vagyok elővenni a fényképezőgépet, és letölteni a képeket.
A mobilom az oka! Elkényelmesített! Mert csak egy gombnyomás, és máris a facebookon van a kép, amit előtte egy perccel készítettem! 
Azért van egy-két dolog, amit itt szeretnék megmutatni, mert fényképezőgéppel mégiscsak szebb képek születnek!


***


Írtam már hogy szeretek személyes, és ha lehet kézzel készített ajándékot adni! Amire ha ránéz az ember 10 év múlva, akkor is tudja, hogy kitől kapta, és nem sorakozik még neki 15 ugyanolyan a polcon!
Habár ezt embere is válogatja, mert nem mindenki értékeli az ilyen dolgokat! Azok nem kapnak Évi által készített eztmegazt! Varrtam neki egy Pinokkiót, a virág mellé! 
Ezt lefotóztam! 

































Mostanában sokat decoupage-olok! 
Az elmúlt napokban ezzel szórakoztam!
Nagyon egyszerű elkészíteni! Egy tiszta, száraz befőttes üvegre decoupage ragasztóval fel kell ragasztani a szalvétát, aztán drótból kis fogantyút kell készíteni!
A Pinokkiós képeken látszik egy-kettő, amit itthonra készítettem, ez a kettő pedig ajándék lesz!


















Némelyik képen átlátszik a piros mécses, de csak ilyen volt itthon! ;)

Ennyit mára! Próbálok sűrűbben lenni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése