Összes oldalmegjelenítés

2013. december 30., hétfő

Szalagok, ferdepántok, farkasfogak, csipkék rendszerezése - Egy ötlet



Nem bírtam már nézni azt a káoszt, ami a szalagok, csipkék közt uralkodott!

Jéé! Nekem ilyen is van?
Mondom, amikor előkerül egy rég nem látott darab a szalagos doboz aljából!




Néha rendet raktam benne, és akkor egy darabig jó volt, de akkor sem túl praktikus megoldás!
Sok helyen láttam, hogy a gurigákat felfűzik, ami egy szuper megoldás, de én csak egy-két métert szoktam venni mindenből, és inkább több fajtát! 

Ennek a káosznak most véget vetettem! 
Átlátható, helytakarékos megoldást találtam a Pinteresten, nem kell hozzá más, csak pár darab spatula, és pár gombostű!
Spatulát én 100 db-os kiszerelésben vettem, és így volt 400 Ft.
Biztosan van olyan gyógyszertár ahol darabra is adnak, vagy ha nem, akkor a maradékot fel tudjátok használni
mondjuk süti nyalóka pálcának is!
Csak annyi a dolgunk, hogy feltekerjük a szalagokat a spatulára, és egy gombostűvel rögzítsük!
Én egy dobozkába állítottam bele őket, de akár befőttesüvegbe is rakhatjuk, vagy bármibe, a lényeg hogy átlátható legyen!








2 megjegyzés: