Összes oldalmegjelenítés

2014. január 25., szombat

Egyszerű, gyors húsvéti dekoráció - Így készül...



Ha a gyerkőcök már kiszánkózták magukat, és nem tudjátok őket bent lekötni, akkor elkészíthetitek közösen ezt az egyszerű kis húsvéti dekorációt!




Kellékek:


  • karton,
  • papír,
  • olló,
  • papír ragasztó,
  • fonal,
  • képkeret ( olyan, amiből ki tudjuk venni az üveget, vagy elég mély ahhoz hogy elférjen benne a nyuszi farka),
  • ragasztópisztoly. 
 Nekem nincs ragasztópisztolyom, mert már elég sokat tönkretettem, a pár száz forintostól kezdve, a több ezresig! Mind zárlatos lett! :/ 
Egy gyertya, vagy teamécses felett szoktam felolvasztani a töltetet! Nekem ez bevált, és így ragasztok évek óta! 

Így készül:

először is készítsünk egy bojtot a fonalból! Remélem ez megy mindenkinek! :)

Vágjuk ki az alapot kartonból, a keretnek megfelelő méretben!

Az alábbi sablon alapján vágjuk ki a nyuszi fejét, testét, és a két fülét! Én nyomtattam egy nyuszis mesét, és abból készítettem! :)

Nagyjából rendezzük el őket a kartonon! A fülek a fej alá, a test a fejre helyezkedik! Ceruzával bejelöltem a helyüket, és utólag kiradíroztam! 

Ragasszuk fel a darabokat sima papír ragasztóval!

Végül a ragasztópisztollyal "koronázzuk" meg a művet, ragasszuk fel a bojtot is! 

Mehet a keretbe!







És ha ügyesek voltunk, akkor valami hasonlót kapunk:





Keret nélkül is kirakhatjuk! Illetve, ha nem ragasztunk rá bojtot, még képeslapot is készíthetünk belőle!




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Biztos megcsináljuk a fiúkkal, úgyis mindig pompont szeretnének csinálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nekem is egyből a szívemcsücske lett! :) Biztos menni fog a fiúknak is! Ennél sokkal komolyabb dolgokat is csináltatok ti már! :)

      Törlés