Összes oldalmegjelenítés

2017. március 6., hétfő

Tavaszi zsongás...


Végre megérkezett a jó idő, éledezik a természet, és megjelentek a tavasz első hírnökei is, a hagymások. 
Hétvégén nálunk 20 C fok körüli volt a hőmérséklet, sütött a nap, így én sem bírtam a véremmel, egész nap kint voltam a kertben.
Készítettem pár tavaszi kompozíciót, egyelőre még csak cserépbe, mert a kert még kialakítás alatt áll. De találtam nagyon sok tulipán, nárcisz, pünkösdi rózsa hajtást itt-ott. Pár nap múlva, amikor jobban kibújnak a földből, már ki tudom majd őket gazolni, és megjelölni, hogy ott a jövőben óvatosan ültessek. Izgatottan várom, hogy milyen kis csapatot "örököltem". 
Kaptam a mamáktól labda- és babarózsa töveket, azokat is elültettük, összegereblyéztük a lehullott faleveleket, elővettük és letakarítottuk a kerti bútorokat, stb. Egész nap kint voltunk a friss levegőn. Mondanom sem kell hogy este négykézláb (szó szerint) másztam ki a mosdóba, annyira beállt a derekam. 
Lehet hogy nem 8 hónaposan kellene megváltani a világot? 
Ma pihenő nap lesz, az agyamat mozgatom meg, és a diplomamunkámat fogom csinálgatni. Pedig idebent is sok minden vár rám.




A tojáshéj azt az illúziót szeretné kelteni, hogy most keltek ki a kiscsibék, de Egyesek nem értették a koncepció lényegét, és azt mondták hogy olyan, mintha rádobtam volna a konyhai hulladékot. Pfff...férfiak...




A nyuszi egy különleges kisebb fajta barka fűzből készült, amit úgy találtunk a közelben lévő vasúti sínek mellett.
Készítettem belőle egy kisebb és egy nagyobb kört, valamint két fület, körbe drótoztam őket, és végül értelemszerűen rögzítettem a részeket egymáshoz. Extraként még kapott egy kis masnit is. A kapunk dísze lett, a maradék pedig a kerti kis asztal teás kancsójába került, a hagyományos barkával együtt. 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése