Összes oldalmegjelenítés

2018. február 8., csütörtök

Bakancslista 1.


Gyerekkoromban nagyon sokat utaztam. Apu egy utazási irodánál volt buszsofőr, így elég sok helyre eljutottam. Szerettem vele csavarogni! Viszont amikor a mostani munkahelyemre kerültem, nagyon be voltam attól tojva hogy mennyit kell majd utazni, egyedül repkedni a világban össze-vissza, aztán a vége persze az lett hogy megszerettem, sőt! Mostanra már hiányzik is! 
Szeretek új helyeket és embereket megismerni. 
Marci születése után azt terveztem hogy idén tavasszal kiutazom Hollandiába, a keukenhofi tulipánkertbe, mivel öcsém nagyjából 50 km-re dolgozik tőle. Szóval szállás van, szinte csak a repjegyet kellett volna megvenni, meg persze költőpénz. Az élet közbeszólt, és én maradok a fenekemen. Egyelőre!
Viszont így legalább van időm tervezgetni!
Összeállítottam egy utazási bakancslistát, helyeket, ahova szeretnék eljutni, ha meggyógyultam.
Az első helyen azok szerepelnek, amelyek úgy gondolom hogy könnyen megvalósíthatók számomra, le is írom majd hogy miért, és a végén jönnek azok a helyek, ahova egyelőre nincs lehetőségem elmenni, de nagyon szeretnék egyszer!
Íme:

1.
Tehát az első a keukenhofi tulipánkert, mert Hollandiában még sosem jártam, és hova máshova vágyhatna egy kertész?!
Azt hiszem a park a maga 32 hektárjával kiérdemli a világ legnagyobb virágoskertje címet! Mivel elsősorban hagymások találhatók a területén így csak tavasszal van nyitva, március utolsó hetétől, május közepéig. A leglátványosabb április közepén.
Amszterdamtól délnyugatra, Lisse város mellett található. 
Tehát, mint írtam, nekem öcsém a közelben dolgozik, a szállásom ingyen lenne, és ha a repjegyet időben lefoglalom, akkor pár tízezer forintból megjárom. 
A park honlapja itt található. 


Forrás: http://www.travelbooggie.hu/oogg-press/2017/02/28/a-vilag-legnagyobb-viragoskertje/

2.
A második helyen Olaszország, és azon belül is Róma áll. Fogalmam sincs hogy eddig hogy maradt ki, vagyis igazából tudom, és annyira jellemző rám. Csak hogy értsétek ti is: Az egyik felettesem Olasz, és évente legalább kétszer kiutazom hozzá. Rómától 70 km-re lakik, és ott is dolgozunk olyankor, amikor kint vagyok. Mindig az egyik római reptéren szállok le, és onnan is indulok vissza. 2015 decemberében voltam utoljára, és úgy terveztem hogy ha legközelebb megyek, akkor kint maradok egy hétvégére. Persze nem lett legközelebb, mert terhes lettem. Tehát amiért nem láttam eddig Rómát, annak oka Marci! :D  
De ami késik, nem múlik! Ha visszamegyek dolgozni biztos lesz még rá alkalmam. Illetve már olyan ötletem is volt, hogy jövő nyáron kimegyünk kocsival családostól, meglátogatjuk a főnökömet, és megnézzük Rómát. 


Forrás: http://www.kopari.hu/utazas/roma-2016-11-23-27

3. 
A harmadik Athén, Görögország. A húgom Athénban él (azt hiszem második éve), és mehetnék akármikor. Kicsit nemzetközi a család! :) Él még egy öcsém Skóciában, de oda valamiért nem vágyok egyelőre. És van még egy húgom, csak hogy ne hagyjak ki senkit, de ő "csak" Pesten él! :D 
Szegény tesóm már nagyon unja hogy mindenkivel meg kell másznia az Akropoliszt, pedig velem még biztos fel kell jönnie egyszer! 
Bocsi! :P


Forrás: http://www.otptravel.hu/ajanlatok/athen-velunk-elo-tortenelem-egyeni-varoslatogatas

4. 
A negyedik, Spanyolország, Granada. Igazából már Granadát is majdnem láttam egyszer. Van egy másik főnököm, aki Spanyolországban él, és amikor 2016 januárjában kint voltam nála, terveztük hogy elmegyünk, nagyon szerette volna megmutatni, de nem maradt rá időnk, mert sok volt a munka. Megbeszéltük, hogy ha legközelebb megyek, elmegyünk! De jött Marci, és anyát parkolópályára tette. Azért szeretjük! :) 
Ide nagyon vágyok, nagyon szeretném megnézni az Alhambrát.
Itt egy oldal Granadáról, ahol sok érdekes információt, és gyönyörű képeket találtok.
Amúgy van még egy harmadik főnököm is, ő Francia, de oda egyelőre nem vágyok.


Forrás: https://www.getyourguide.com/alhambra-l2772/?utm_force=0

5.
Az ötödik helyen Bergen, Norvégia áll. Ide nagyon régóta szeretnék elutazni. Egyszer, nagyjából 5-6 éve karácsonykor láttam egy dokumentumfilmet a Norvég fjordokról, és azóta nagy álmom. Valamiért amúgy is nagyon vonz észak, szívesebben elmennék mondjuk Lappföldre, mint a Maldív szigetekre, pedig utálom a hideget. Elég ellentmondásos, nem? Sok utazós blogot követek, és sok jó ötletet, tippet találtam már arra hogy lehetne ezt az álmomat minél kisebb összegből megúszni. 
Képek és utazási tippek a kedvenc utazós blogomról, a 15 tickets-ről: 


Forrás: http://megicaleurope.blog.hu/2017/06/23/fjordok_menten_bergen_norvegia

Ezek lettek volna azok a helyek, ahova úgy gondolom hogy egyszer eljutok, miután meggyógyultam. Mivel elég hosszú lett ez a bejegyzés, a nagy álomutakat egy másik alkalomra hagyom.
Remélem ti is kedvet kaptatok egy kis utazáshoz!
Én nagyon mennék valahova!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése